Hemma själv.

Godmorgon! Har ni sovit gott?:) Själv har jag sovit gott fast endå lite trött. Just nu funderar jag vad jag ska hitta på idag, ah jag är hemma själv idag&jag tycker det är svårt och göra ngt själv så kanske ska ringa någon. :) Men jag har iaf bestämt att jag ska ut en runda och pröva mobilkameran lite nu på morgonen/förmiddagen. Ikväll är det match mot Örby, och det är borta så det blir typ en halvtimmes resa. men först möts vi vid Shell kl.18 :) Nu är jag faktiskt jättetaggad för nu har jag längtat efter att spela match, men vi får vell se om tagget håller i sig..vem vet?;) Ska också försöka städa&bädda sängarna här hemma. Tänk,om 2 dagar är det första skoldagen i en ny skola& i en ny klass, det känns inte som det, 2 dagar..men om jag ska erkänna så längtar jag en aning till skolan..jo jag tycker faktiskt sommarlovet har varit långt detta året och det är ju positivt men nu känner jag för att sätta i gång så det ska bli kul!:) Imorgon så är det utvecklingssamtal i 20 minuter med min mentor, det är typ kl. halv 9 eller nåt men mamma har frågat Amanda och dom om vi kunde byta och dom sa att det var okej men vet ej om det är klart, det kanske inte blir byte, jag måste höra med Amanda idag. :) På utvecklingssamtalet vet jag iaf att man får reda på sitt skåp&så överlämnar hon nycklen sen får man vell infomation och allt som ska vetas, hoppas det går bra!(y' Ne nu ska jag göra igoning mig! Ha en fortsatt bra dag nu, Kram från mig!:)






Kommentarer
Postat av: isa

Sv: Tack Elin!<33

2009-08-18 @ 16:28:05
URL: http://isasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback