Hur ska headern se ut?

Hej där hemma!:) Hur mår ni? Just nu mår jag toppen (y' som jag alltid gör x) Igår som sagt så var jag ju i Ullared och shoppa med mamma,mormor&Olivia :) Och då sa jag ju igårkväll att jag skulle kanske lägga upp en bild på vad jag köpte och det kommer faktiskt inga bilder  :/ För Olivias kamera funkar inte, det går inte att ladda upp och mammas kamera är inte bra kvalite så i'm sorry, men när jag får tillbaka min mobil så laddar jag kanske upp då!:) Idag så ska jag verkligen ha en lugn dag bara, för jag behöver det känner jag ;) Det har varit så mycket nu dom senaste dagarna, Liseberg,kalas,Alideberg&Ullared och ah ni förstår nog, så det ska bli skönt ;) Just dé, jah som sagt så håller jag på och fixar en ny header till min blogg men har faktiskt ingen aning hur den ska se ut x) och för att det ska bli lättare tänkte jag låta er få ge mig lite exempel&tips på hur den ska vara/ se ut, om ni vill?:) Hoppas ni kan hjälpa mig! Idag så blir det inget bestämt då, kanske ska hjälpa Pappa&Peder med friggeboden, jah Peder då är mamma och pappas kompis och han hjälper oss med friggeboden tillsammans med pappa nu, och det är så bra för då går det ju extra fort!:D Åh jag längtar tills den blir klar och vi kan inreda mitt lilla hus!♥  dom har faktiskt kommit ganska långt tycker jag ;) Ne nu så har jag ont i huvudet och känner för en liten promenad för att friska upp mig! Vi hörs senare, kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback