I'm hoomie :)

Hallå där! I'm hoome now, jah vi åkte till Ullared faktiskt!:) Fast vi kom inte hem nu för det var ju några timmar sedan ;) Hatt det hur bra som helst, och shoppat!Y Vet ni, just nu spöregnar det hos mig och jag menar spööregnar! Alltså det låter högre än vad det gjort förut :s Lite läskigt sådär men endå hur mysigt som helst!:) Idag var det verkligen en perfekt dag att gå i Ullared! Regn&mulet, jah varför jag tycker det är att då behöver man inte längta ut igen när man är inne och shoppar&sen är det bra med ;) Men synen man fick när vi kom dit, fyyyh alltså! Jag skojjar inte men när vi fick se kön så var den typ 1 km :o jääättelång! Och då ville man verkligen inte gå in där juh, så vi var faktiskt så nära på att åka till Älvsered shoppingcenter men som tur va så gjorde vi inte det! Vi tänkte att om det är så lång kö så får man vell vänta tills det blir mindre och gå i små affärerna intill i väntan, bra idé vah? ;) haha. men vi gick först in och åt mat, och gissa vad det blev? jo.. Baugette med skagenröra!;D Jah men det var inte så lätt att köpa mat i Ullared, KÖN VAR LÅNG& väntan var också lång så nej då blev det baugette istället, men det gjorde inget för mig för det var suupergott!:D Efter det så gick vi i småaffärer t.ex skoaffärer&klädsaffärer och ah sånt nödvändigt ^^ sen så bestämde vi att mamma&jag skulle gå in och titta på skor och medans det så skulle Olivia&mormor stå i kön in till Ullared, och vet ni? Det tog bara 10 min och sen så kom vi in, hade vi tur? aah, kan man säga ;) Om man ska sammanfatta vad vi gjorde på Ullared så var det..shoppashoppashoppa! haha, det blev faktiskt mycke shopping idag x) Men det var bara kul att få lite grejer ;) Allt vad vi köpte sammanlagt blev mycket fast mycket för priset tyckte jag!:) Ullared är bra Y sen var redan kl. framåt halv 7 typ och vi hade alla tittat på vad vi skulle ha så då ville alla hem, vi var faktiskt ganska trötta. När vi kom hem så sprang vi in och packa upp allt och visa&gav de grejor alla hade fått! Åh, jag är så nöjd!:) Sen så var mamma,jag&Olivia ganska hungriga och vi tänkte laga mat till oss men klockan var faktiskt så mycket som halv 9 så då orka vi inte stå och laga så då blev det fil&flingor för mig& lite av mammas risblandning, mums!♥  nu ska jag spela Wii :) hihi. Ha en underbar kväll& vi hörs! Kraaaaam.

Kanske lägger in bilder på vad jag köpte imon med en annans kamera! Hoppas det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback