Kollage, min grej?

Heej!:) Sitter här och funderar på vad jag ska göra senare idag, tänkte ta en sväng ut med mig själv eller om mamma vill såklart ;) tänkte också på att göra ett kollage som nu alla gör nästan, verkar faktiskt ganska kul så jag ska försöka få till ett snyggt om det nu går x) Vädret nu är väldigt blåsigt&mulet men luften är skön. :) Tidigare idag var vi i kyrkan som vi inte varit på länge så det var så kul att vara där igen! Underbar gudstjänst idag i kyrkan tyckte jag, mina två kusiner (Stina&Johanna) och en annan tjej sa hejdå idag, jah dom åker också till Uppsala och jobbar med NG (ny generation) kommer sakna dom såå mycket men Stina och Johanna hoppas jag hälsar på innan dom åker denna veckan nu :) Sen åkte vi hem och jag var ute med Boni en stund före maten, och ah sen åt vi då ;) Nu som sagt så sitter jag ju här och funderar ;) Men ska nog pyssla med ett kollage endå, ni kanske kanske får se resultatet ngn dag, men det är ett kanske och om jag blir nöjd! Föresten, min mobil verkar inte klar ennu, alltså nu blir jag faktiskt otålig snart, eller har redan blivit det men jag har faktiskt lust att ringa dom idag och fråga om den är klar, och det ska jag nog göra! För nu är min blogg tråkig utan bilderna tycker jag :/ men snart kommer dom! Ne nu har jag inget mer på hjärtat, ha de bäst&ni är såå bra! Puss&Kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback