Liseberg med tjejorna - såå kul!

Hallå igen!:) Sitter här och är nästan kokvarm efter att varit i solen, idag är solen nästan kokhet! Men det är bara såå skönt ^^ Jah, igår så bloggade jag ju inte efter Liseberg men vi kom faktiskt hem sent, typ 12 var jag hemma ;) Men jag var så glad när jag kom hem efter att ha varit på Liseberg med mina vänner!:) Vi hade verkligen suuperkul! Först då på förmiddagen så kom Millans pappa&Millan och hennes kompis Elsa och hämta mig typ vid halv.12 :) Sen så åkte vi iväg till GbG. Jah jag trodde dagen faktiskt skulle bli tråkig för att det regna så mycket på förmiddagen hemma hos oss, men sen när vi kom till Göteborg så var det det perfekta vädret, mulet fast endå skönt, PERFEKT!(y' Sen så smsa vi Stina när vi var inne på Liseberg och då träffa vi dom senare, alltså Stina,Ellen&Madde :) Sen så åkte vi bara karuseller typ, och jag våga faktiskt åka dom 'stora' karusellerna :D Visst är jag modig? haha. Men dom var faktiskt så ruuliga&sköna så vi åkte dom bara nästan ;D Uppsvinget var favoriten hos oss igår, det blev det mest åkning på x) Jag var mest med Stina,Madde&Ellen på eftermiddagen, sen så på kvällen åkte dom hem så då var jag med Emilia&Elsa :) Jag kom ihåg det som det var nyss nästan, när vi åkte kållorado (stavning?) ;D Alltså det var nog som man skratta som mest, vi åkte då för tredje gången Kållorado, och det är ju faktiskt ganska stora vågor i vattnet, men iaf..när vi åker på dom så skvetter en ganska stor blöt våg på Stina, haha xD och då börja man skratta, men när man skrattade som mest var när hon fick en till på sig!! åh vad kul det va! xD Efter det så åt vi mat inne på en resturang, gulachsoppa blev det :)) Mums. Sen så åkte vi karuseller&karuseller. Sen på kvällen åkte dom hem och då ringde jag Millan och då gick jag upp till dom och sedan åkte vi karuseller till halv 11 på kvällen :D Vi hade jätteskojj! Men jag blev bara så besviken på mig själv att jag lämnat in min mobil, nu kan jag ju inte ta kort, eller jo men lite kort och sen kan jag ju inte ladda upp dom :// Åh, jag vill ha tillbaka den!! Sen så ska jag få den om 2 veckor också, och om en vecka så är det Färgelanda :O Då kan jag ju inte ta kort!!:( bajs. Aja vi får hoppas på att den blir klar snart!(Y) Nu är det bara en timme och lite mer kvar tills vi åker till Filippas fest :) Åh, det ska bli så kul! Ni får faktiskt se bilder från filippas blogg sen och dom andras för jag kan ju inte ta kort. Jag har faktiskt bestämt mig för ngt annat att ha på mig och det blir toppen tycker jag!(y' ni får se det sen! Men nu måste jag ut igen, för jag kan inte med att sitta inne nu när vädret är som bäst! Hoppas ni har det bra, och hade fortsatt bra med! Puss&Kram.

OBS: titta på bilderna på http://emiliaelsaa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback