Lovely day!

Hej! Hoppas ni hatt en bra dag idag, det har iaf jag!:) lovely day. som sagt så sa jag ju att jag skulle ringa Amanda och fråga om vi kunde vara och det gick bra, så Amanda kom till mig sen efter en halvtimme typ :) Vi gjorde inte så mkt hos mig..satt och prata, sen så bestämde vi oss för att åka till stan hon&jag så vi cykla hem till Amanda&sedan så skjutsa hennes mamma oss i deras ursnygga bil till stan..bil utan tak&underbart väder, kan det bli bättre? När vi var framme var kl. dags för matdags så vi gick in till Rice&Spice tror jag det hette och hade aldrig varit där (inte Amanda heller) men jag måste bara säga för er som bor&inte bor i Borås åk dit när ni är sugna på riktigt god mat! Underbart gott va det verkligen♥ fast lite stark sås men det gjorde inget. Sen så gick vi in på affärer och så, vi hade sagt till varandra att vi skulle handla något när vi var i stan men det blev inte så mkt..jag köpte ett par lila örhängen på fait, rea var det såklart&då måste man ju passa på Y, Amanda köpte ingenting men så är det ibland, ibland så är man i stan för att titta ;)Sen så ringde KJ (amandas pappa) och sa att han väntade på oss så då åkte vi hem till Amanda igen. :) Hos Amanda så spela vi golf, Amanda&jag mot KJ, haha vi vann tror jag ;D sen så var vi ute en stund&sedan blev det lite film. Jag åt också där, vi åt friterade potatischips,grillad lax,sallad&sås, yummi, alltså jag har tänkt på en sak, dom senaste dagarna har jag bara ätit supermat, bra va? ;) Efter en stund så kom mamma och hämta mig, och sedan åkte vi och hämta Olivia och sen så cykla vi hem. Vilket fint kvällsväder det var här förut, såå fin himmel verkligen! Ne nu måste jag borsta tändern&allt som måste göras för natten för annars så somnar jag på tagentbordet x) är jättetrött! Föresten, det blev inget med Varberg imon för Lina&mig, ne, mormor&morfar skulle åka hem imorgon för det skulle inte bli fint väder men nästa vecka åker dom igen och då ska vi få vara där i helgen, yees!:D Godnatt, kram mig.


Ps. Jag saknar bilderna på bloggen! Kan inte mobilen vara klar snaart?:o


Kommentarer
Postat av: amanda j

det var så kul!:) du är bäst!<3 kram

2009-08-15 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback