MATCH!

Hej allihopa! Sitter här och försöker ta det lugnt innan matchen, vi ska samlas halv 6 vid Målevi så jag får typ cykla om 10 minuter :) Vi ska spela mot GrönaHög, vi vann mot dom med typ 13-0 förra gången, men man vet ju aldrig om dom kanske ha tränat och är superduktiga, så man får inte ta det förgivet ;) Skoldagen idag gick utmärkt, hade lektioner som t.ex musik,svenska,spanska och ah några till. Nu tycker jag det är kul att gå till skolan, man har fått några nya vänner och man har kul tycker jag så det är ju bra (y' Bilder från dagen kommer ikväll om jag nu hinner, vi har en matteläxa tills på Torsdag och jag ska göra den så snabbt som möjligt men jag kanske hinner imorgon annars, aja, vi får se! Ne nu måste jag göra mig igoning, vi ses ikväll igen! Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback