My style!

Gokväll underbara människor! Har ni hatt en superdag? Ah, hoppas det! Dagen idag har varit underbar som alla dagar ;) Gjort väldigt mycket faktiskt. Först så på förmiddagen så åkte Mamma,jag,Olivia&Lina till Gällstad och skulle titta på rean som dom hade, eller rea o rea. ;) Vi hittade massa fint men det var en aning dyrt, men vi köpte lite iaf. Själv så köpte jag ingenting men mamma köpte en Svea tröja till mig. :) Åh, den var jättefin tyckte jag! först tyckte jag den såg lite konstig ut men sen i dag på kvällen när jag pröva den så bara jag älskade den! Tack mamma♥ Vi köpte den vid ett stånd som dom sålde ut några svea grejer på, allt som var där kostade inte samma pris men det var för att det var något litet fel på plagget men på min tröja syns det ingenting tycker inte jag så jag blev jättenöjd med den!:) Lina köpte en jättefin Paul Frank tröja som passade henne precis&Olivia köpte en Paul Frank tröja som också passade henne&ett par jeanstights. Efter det så skjutsa mamma mig&Lina till henne. :) Hos Lina hade vi det så kul&mysigt. tråkigt väder va det men vi tände ljus&hade det så mysigt inne. Vi åt också jättegod tacos&efterrätt! och ni vet där Lina&jag sov hos dom förut, loftet om ni kommer ihåg? jah där har dom gjort klart nu, åh vad fint det blev! Dom hade det så mysigt där inne så Lina&jag var bara där nästan, hihi. Vi bestämde oss för att ta med oss spel,tidningar&två nektariner dit och mysa inne där tillsammans, och jah ni förstår nog hur mycket jag gillar det Y, sen så kom mamma som hade gått från oss till dom och hämta mig, och då gick vi hem från dom till oss, åh det var jätteskönt väder, fast det hade regnat&det var mulet så var det varmt faktiskt, underbart! Nu har vi varit hemma ganska länge. Ska snart mysa till med filt&bok nere vid brasan och mysa, det låter vell som ett bra slut på dagen? :) Imon blir det kyrkan&sedan vet jag inte vad som är bestämt, vi får se! Hade nu så bra så hörs vi imon hoppas jag, Kraaaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback