Nervös nu!

Hallå alla glada människor!:) Har nästan precis kommit hem från utvecklingssamtalet idag på förmiddagen. Det gick jättebra! Marita som våran mentor heter var jättesnäll och så berättade hon allt jag behövde veta. :) Fick reda på schemat som jag faktiskt inte riktigt fattat än?x) haha, jag får be mamma hjälpa mig! Sen så fick jag några papper med mig hem och en loggbok (europakalendern) faktiskt jättebra, jag behövde en sådan också fick jag en gratis också! och sist fick jag min skåp nyckel, igentligen skulle vi gå och titta på vart jag hade mitt skåp men jag ville inte det så det blir imorgon  jag får se det istället ;) nu är vi hemma och det är ett underbart väder ute! ska lägga mig i solstolen och vila, är ganska trött efter att gått upp tidigare än vanligt idag :) Sen åker mamma till jobbet och jag blir hemma själv här tills Olivia kommer hem från skolan, tänker kanske ringa en kompis men vet ej om jag orkar, men kanske!:) Sen så ska jag också ta fram alla grejor jag ska ha med mig till skolan imon, pennfack (vet ej om jag ska ta med ett pennfack),en pärm om jag nu då hittar en praktisk,väska&allt det där. Nu har faktiskt nervositeten kommit till mig, fast jag är inte för nervös utan lite, och det är jag glad över Y Men jag tycker det ska bli kul att börja imon och att också göra sig igoning och allt inför skoldagen, det är kul också!:) Ne nu ska jag vila lite som sagt,ha en fortsatt bra dag nu! Kram.


DaGenSOutFiT :

Topp från ?
D&G linne från Hannah
Blåa jeans från Stadium
Strumpor från ?


Det jag fick med mig hem!

Min fina lilla nyckel :))

Kommentarer
Postat av: stina

vilket skåp nr älskling ? :)<3

2009-08-19 @ 11:09:18
Postat av: Tessan

Svar: Ah, jag äter med pinnar ;) kommer du ihåg när du & millan var hemma hos mig och vi skulle äta med pinnar? haha! :D

2009-08-19 @ 15:33:44
URL: http://jagkallastessan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Gillar din header skarpt :)

2009-08-19 @ 15:53:22
URL: http://www.rebeccasblogg.se
Postat av: laura

snygga bilder;)

2009-08-22 @ 13:55:57
URL: http://laurakettle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback