Promenix med underbara Johanna.

Gokväll kära folks!:)Mår ni bra? hoppas det. Förlåt att jag inte blogga igår men kom hem sent faktiskt. Vi vann också igår mot GrönaHög med 4-2, ska jag vara ärlig så tyckte jag dom spela bra igår faktiskt, dom var mycket bättre nu. Men det var en kul match tyckte jag och alla kämpa bra! Y Idag i skolan så var det skolfotografering som jag då har glömt berätta här på bloggen, i'm sorry. Men det gick jättebra faktiskt!:) Men vi tog sent, typ kvart över 2. För en stund sen så blev jag klar med min matteläxa som jag har klurat på och som tur va fick jag lite hjälp av min underbara mamma :) Det är alltid bra att ha en som hjälper en. Så det jag har gjort nu efter skolan är att ha suttit och klurat matteläxan,ätit en underbar kvällsmat&försökt att prata med Johanna. :) Ja, vi tänkte gå en sväng ikväll tillsammans men jag får inte tag på henne, har smsat&skrivit på msn men inget svar, jag får nog ringa!;) Ja, det är det jag ska göra ikväll, gå ut med underbara johanna. Sen efter ska jag nog packa idrottskläder&annat som ska med till skolan imon. Ne nu ska jag försöka ringa till johanna, hade bäst&vi hörs! Puss&kram.

HÄR KOMMER BILDERNA!!


I förrgår. Va ute och tog lite kort på kvällen,

Ni som undrar hur det går för mitt lilla hus så har pappa&farfar kommit långt, jah så långt att dom börjat isolera!:D
Gårdagens outfit. Ny tröja&nya skor, i love them!

My new shoes ;)



Mitt armband som jag fått av min underbara kusin Amanda, ♥

Söta Johanna!:)

Matteläxan..

DAGENS OUTFIT!

Kommentarer
Postat av: amanda johansson:)

du är så himla fin, elin!:)

puss amanda:)<3

2009-08-26 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback