Sista sommarlovsdagen är snart över..

Gokväll kära vänner!:) Har ni hatt en bra dag? Hoppas det. Snart så ska jag gå och lägga mig, nu är jag nyduschad&fräsch inför morgondagen:) Det blev lite extra idag både när jag duscha&efter, inpackning&ansiktsmask. Åh, det var så skönt att känna nu efter att man är klar&känner sig också ren.:) Ska packa i det sista i min väska&sen är jag nog helt klar. Imorgon glömde jag berätta att vi ska på lite utflykt en stund med klassen sa våran mentor, vi ska gå till dalsjön och ta med oss fika&så fick vi ta med oss badkläder, det är inte säkert att jag badar men tar med mig endå för skojjskull. Så jag får vell packa fikat imon. Imorgon så slutar vi också halv 4, jah en timma mer än vad vi sluta förut, kommer jag klara det?:o Jodå, det kommer nog gå fort&bra!:) Tyvärr så kan jag inte ladda upp bilderna från mobilen just nu, aså jag förstår mig inte på allting, minneskortet åker upp hela tiden nästan&vissa bilder går bort&ah jag får nog faktiskt åka till 3-butiken och fråga dom för så här vill jag inte ha det :/ Ne nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa bok&njuta av sista sommarlovskvällen, tråkigt..fast endå roligt ;) Sov så gott&så hörs vi imon hoppas jag. Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback