Systerdag!

Godmorgon underbara läsare! Sitter här&funderar på en sak. Jo det är såhär att Olivia&jag vill göra ngt kul idag tillsammans men vi vet inte vad, vi får inte göra ngt som tar hela dagen för sen ska jag ha träning på kvällen&hon match :) kanske ska vi till Knallen och gå runt där, vi får vell se! Idag imorse så vakna jag tre gånger på morgonen, första gången så var kl. typ halv 7 sen andra så var den halv 8 & sista typ tjugo över 9 :) Sen så gjorde Olivia&jag frukost och satte oss framför TV:n och titta på BlueWaterHigh,det var sista gången idag..åh, jag tycker det är så bra att jag inte vill att det ska vara slut för detta året ;) haha. Sen har tiden gått och nu sitter jag här. Ja som sagt så ska Olivia&jag kanske göra ngt kul idag, om vi inte kommer på så tror jag jag ringer en kompis istället. :) Idag ska ju min mobil vara färdig men har inte fått ett sms än, jag hoppas jag får det idag för då kan jag ju hämta den om Olivia&jag skulle till centrum :) Ne nu måste jag göra mig färdig, nu får ni se bilder från igår! Kram.


<3

Gårdagens OuTfiT

Jag gjorde en efterrätt till Olivia igår :) Vaniljglass,smält choklad&varma hallon ♥

:)

Fotograf: Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback