TRäNinG laTeR..

Vilket väder vah? regn,mörka moln,åska&några enstaka blixtrar, kan det bli värre?;D Jah idag var det inte en dag man ville vara ute på, och jag som sa att Olivia&jag skulle åka till centrum, men nej så blev det inte! Både för att det var sånt här väder&att Olivia skulle mötas på Målevi vid 5 typ så vi skulle ju inte hunnit med så mycket då så idag blev det en hemmadag :) Det var faktiskt längesen det var ett sånt här ruskigt väder faktiskt, och jag som är såå knäpp. jag var jätteglad,stog och dansa&sjöng medans vädret höll på, men det var faktiskt också för att Olivia var jätterädd verkligen&jag förskökte muntra upp henne men det gick faktiskt inge vidare x) Tillslut kom mamma faktiskt hem för Olivias skull&lite min, och när hon var hemma så började det verkligen slå ner och då blev man faktiskt lite sådär rädd så vi satte oss i bilen och åkte ifrån vädret och handla mat istället. :) När vi kom hem var redan kl. framåt kvart i 3 vi var hungriga så vi gjorde mat då. Maten blev inte hemmalagad utan köpt, jättegott verkligen! själv är jag sån som tycker nylagad mat köpt är äkligt&billigt men detta var verkligen mums! det var en sån påse med mat också värmde man den i en gryta, det var pasta,vitvinssås typ(smakade som vitlök),roccola(stavning?)&champinjoner, det låter kanske äkligt men ni måste bara smaka ngn gång!;) Nu har det slutat åska&så men regnet är kvar, nu hoppas jag bara det slutar innan vi åker till träningen!:) ska också cykla så det blir ju lättare om det slutat då ;) Ne nu ska jag fortsätta mysa inne och titta ut i vädret, hihi. Vi hörs!

Ps.

DAGENS TABBE!

olivia -
oj där blixtrade det
elin - ah men den var inte stor

och precis då så mulrar det som mest, haha, inte stor? x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback