Ullared idag! (kanske)

Heej! Har ni det bra där hemma? Underbart! Jag har det toppen hos mig ;D Just nu saknar jag min mobil såå mycket&att få ta kort :/ Snälla, kan den inte vara färdig snart?;) vi får hoppas på det bästa! Men det är tråkigt att inte kunna ladda upp mina vanliga bilder nu, nu får man typ lägga in bilder som man inte har tagit eller ta med ngn annans kamera x) aja, idag tänkte vi ju åka till Ullared/Gekås :) Superkul! Men det är inte säkert, mormor ska ju följa med & mamma sa att det beror helt på vad mormor känner sen så ville mamma ha en lugn dag idag men alltså även om jag är trött o så så vill jag åka dit! jag orkar inte sitta här hemma igen och ta en lugn dag även om jag vill x) Så hoppashoppas att mormor vill!Y Nu har emilia min kompis lagt in några bilder från Filippas fest så gå in på emiliaelsaa.blogg.se så ser ni några bilder!:)) hihi. Ne nu har jag lust att lägga mig i min säng och vila en stund för sen är det dags att göra igoning sig ;) Vi hörs senare! Kraaaaaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback