Usain Bolt - otrolig!

Gokväll kära vänner! Sitter här nyduschad&glad!:) Vilken människa va? Usain Bolt, han är ju otrolig! Jah ni som inte såg på finalen för en stund sen som avgjorde vem som var världens snabbaste människa så blev det Usain Bolt, konstigt? nej. Jag kände på mig&nästan visste att han skulle vinna. och nu gjorde han det! Han är otrolig. Idag har det inte hänt så mkt, mer än att jag varit i kyrkan som sagt, sen gick jag ut en sväng med Hannahpanna och Zack - mysigt! Sen var man vell inne&gjorde grejer,åt kvällsmat&tog en Råslättrunda med mamma&Boni nu på kvällen, det var också mysigt! och vi stanna en stund och va på skolan också. :) Sen då så tittade jag ju på finalen i friidrott Berlin 09. Snart så ska jag göra mig igoning för natten&sedan ta mig en filt&bok och sitta och mysa innan jag somnar, det har jag börjat med nu!;) Ah, kollaget som jag försökte med idag gick ju sådär, eller ska jag säga sanningen så blev det inget, haha, det var inte min grej! Men har kommit på en annan sak som jag tycker om att göra&pyssla med så ni kanske få se det reslutatet sedan, vem vet?;) Imon har jag bestämt med mormor att jag ska cykla till dom och va hos dom imorgon, det kommer bli såå kul! har inte träffat dom nu på länge eftersom dom har varit i varberg nästan hela tiden så det ska bli mysigt Y så det kommer jag göra imorgon så alla vet ;) Cyklar ganska tidigt till dom så kanske det blir ett snabbt blogginlägg eller så bloggar jag på deras laptop, vi får se! Sov sött nu och ha en underbar dag imon, Kraaam,

Kommentarer
Postat av: Linda Q

God förmiddag =) Hoppas du får en trevlig måndag!

2009-08-17 @ 13:27:03
URL: http://lindaq.se
Postat av: Emma Damm Drawings

Hejsan :-) Kikar in och säger hej. Jag har fått hem nya egendesignade linnen om du vill kika :-) kramkram

2009-08-17 @ 17:42:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: kusinlina.

ååh. vad myigt! hälsa mormor och morfar från miig. :)<33

2009-08-17 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback