I♥ANIMALS

GoKväll!:) Har ni hatt en bra dag? Just nu sitter jag här trött&vill gå och lägga mig och jag tror jag nog ska göra det också ;) Också känner jag typ för ngt som är sött&gott, men orkar endå inte äta, haha. vet verkligen inte vad jag vill just nu. Denna dagen har verkligen varit en slappis dag, på ett positvit sätt!:) Det sociala jag gjort idag var nog att jag hjälpte pappa att måla grundfärgen på friggen, nu är faktiskt fönster&dörr klart! Y Åh, det blir verkligen såå mysigt, fast det är lite naket nu för det är bara vitt, men snart eller senare så blir det målning och då blir nog färgen grön och vita lister, det blir nog fint! Har också varit i knallen en stund med mamma,Olivia&Elina (hennes kompis) och titta lite, köpte inget idag. Sen nu på kvällen så blev det en prommis med mammsen :) Och sedan så gick vi till Elina&dom och kolla på deras nya hus & deras underbara djur!♥ Alltså, jag älskar djur just nu! Iaf chihuahuor,katter,kaniner&hamstrar. Deras chihuahuor är så underbara, och jag blev så glad för Elina fråga faktiskt om jag ville gå ut med dom ngn gång om jag ville, det kan man verkligen inte motstå!:) Elvis&Bella, två busungar! Sen gick vi hem i mörkret, men det var mysigt! Nu ska jag göra igoning mig och krypa ner i sängen och mysa ner mig och samtidigt läsa bok. Imorn blir det kanske samma dag fast lite mer aktivt tror jag ;) Ska faktiskt passa Hannahs hund Zack imorn, det ska bli jättekul!:D alltså jag tror att vissa av er tänker ''kul att gå ut med hund?'' men jag tycker det är jättekul faktiskt! Så kl.1 blir det en promenad med Zack& kl. 4 igen, det ser jag fram imot verkligen, fast det blir nog regnkläder på tror jag, jag titta på vädret ikväll och då skulle det bli regn&mulet många dagar framåt, sämst.. men aja vi får hoppas på det bästa! Sen på kvällen blir det kyrkan. :) Sen måste jag också plugga på NO grejset vi skulle läsa på tills nästa vecka, det får man verkligen inte glömma!:) Tyvärr så blir det inga bilder ikväll men imorn på morgonen måste det bli! sov gott, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback