Elin in Action!

Hej igen!:) Vad händer? Själv ska jag snart göra det jag sa att jag skulle göra idag, förbereda grejerna för imon. :) (skolgrejerna) har faktiskt inte hatt ngn lust att göra det tidigare idag så det blir perfekt nu när det närmar sig kväll tycker jag!Y För typ 30 minuter sen så kom jag hem från min promenad, underbart att gå nu med lite lätta kläder idag och så fota jag också lite :) Idag har jag också hjälpt pappa med grundmålningen lite, det blev Elin in Action! Efter att ha målat brädorna till det jag når till så märkte jag att jag hade målarfärg på bena,händerna,ansiktet&lite i håret, och då tänker man så här - neej! Så jag höll på en stund med att skrubba&tvätta bort allt och det gick tillsist men lite är kvar, men det syns inte;) Har också solat&hatt det skönt med för den delen, älskar när man sitter ute i solen,känner värmen&luften&när allt är tyst, åh det är underbart!♥ Som sagt så ska jag ju snart börja förbereda då, sen vet jag inte vad som händer framåt kvällen, lägger mig nog tidigt idag både för skolan börjar imon&att jag är ganska trött idag så så blir det! Men först så ska jag äta tror jag. :) Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss&kram.

BILDER FRÅN IDAG KOMMER IKVÄLL! DATORN ÄR LITE KONSTIG JUST NU :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback