vad har hänt?!:o

Gokväll!:) Förlåt för dålig uppdatering idag men har hatt fult upp verkligen! Idag var det ju första skoldagen och det gick greeat!:) Jättekul&bra var det. Fast dagen gick ganska segt men tillslut sluta skolan ;) Det är ju lite annorlunda nu när vi slutar halv 4 för förut så sluta vi halv 3 som senast&tidigast va 1 och tjugo över 1 och nu tio över 2 så det är lite skillnad. Men idag så började vi iaf inte plugga direkt. Idag gjorde vi massor av lekar (typ lekar), namnlekar,sammarbetsövningar&jah sånt man gör för att lära känna varandra, vissa var långa&tråkiga,vissa jätteroliga&vissa sådär men det gick bra!Y Vi var också nere vid ''hundbadet'' inte dalsjön utan hundbadet som dom då kallar det ;) Där hade vi faktiskt mysigt, satt och åt fika, vissa bada i det iskalla vattnet och så satt vi där och prata&hade roligt. Jah sen har vi också fått reda på hur schemat ligger till, det verkar faktiskt som ett bra schema tyckte jag. Sen så fick vi också penna,suddigum&ett skrivblock, där vi fick skriva om infomationen vi fick idag och självklart mer sedan. Men jag ser faktiskt fram imot imorgon för då börjar verkligen en ''skoldag'' alltså det som står på schemat&själva lektionerna, och det är det jag tycker ska bli roligt att få se hur dom är!;) Vi har också första idrotten imon, få se hur det går också har vi första slöjd med och föresten, jag fick träslöjd - alltså igentligen avskyr jag träslöjd ibland men nu hoppas jag bara att det går bra! När jag kom hem från skolan med skolbussen så var jag jättestressad, jag var vråålhungrig,fotbollskläder behövdes packas&ah allt var stressat. Och när jag är stressad då så går alltid någonting fel för mig och det hände idag, jag skulle laga mat och bestämde mig för att göra tortellini till mat, så satte jag tid på hur länge dom skulle vara i kastrullen och koka och då trodde jag förstårs att dom skulle klara sig själva så jag satte på TV:n och titta på den i några minuter (typ 10 ;) ) och sen när jag kommer tillbaka luktar det bränt&ryker från kastrullen och när jag ser tortellninin i så är dom helt brända och botten är helt svart - jag vet, SMARTA ELIN VAH? åh, då blev jag såå arg på mig själv att jag skrek till x) Så jag fick göra nytt fast jag tog makaroner som redan var lagade som låg i kylen och sedan så gjorde jag det lite matigare med matgrädde&keso, det var faktiskt gott! och sedan för att vara riktigt mätt&få energi till träningen tog jag mig ett äpple också ;) Sen så var kl. så mkt att jag fick packa ner allt grejs jag skulle ha med mig till träningen och så fort på med träningskläderna och cykla iväg till träningen med Johanna. :) Ah, ni förstår nog varför jag va stressad ? ;D Träningen gick jättebra, övningarna var sådär men det gick bra ;) Nu är jag hemma och har ätit och nu sitter jag här med skolgrejerna jag nu ska hålla reda på och måste packa verkligen, ska ju till Varberg imorgon för er som inte vet!! Och ska vara där över helgen och vi åker direkt efter skolan så jag måste packa nu, lite stressad men ska försöka ta det lugna, ne nu måste jag börja! Vi kanske hörs imorgon eller så hörs vi i helgen om inte mormor&morfar har med sig sin dator det vet jag inte men om dom har det så bloggar jag men om dom inte har det så syns vi inte förren på Måndag tror jag :/ Men hoppas jag kan blogga i helgen! Och föresten, måste bara tala om att min nya mobil är snart paj, alltså det går inte ens att ta kort ibland,minneskortet åker ut´&det går inte att ladda in bilderna på datorn?!:o varför ska det hända mig? Jag måste verkligen ladda in dom, ska faktiskt lämna in den ngn dag för såhär får det inte bli för ni vill vell se bilder igen på bloggen?:) Ah, hoppas det går bra! Hade nu bäst&sov gott inatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback