Vädret(y'

Hej bloggen!:) Vad gör ni? Jag själv sitter här och är kokhet! Vilket väder? underbart&nästan stekvarmt ute, men det gillar jag Y hoppas ni har det lika fint! Ja som jag sa igår så skulle jag ju packa till Färgelanda för att jag inte hann med det idag för jag skulle vara med Lina& sen blir det träning, FEL! Igår så packade jag ingenting faktiskt..men vet ni varför? jo för Lina&jag skulle ju vara med varandra idag och då trodde jag hon skulle komma tidigt till mig men nej hon kommer faktiskt framåt halv 5 till mig!:) Och då hinner jag ju packa tills dess. så idag blir det packning istället ;D har faktiskt redan tagit fram halva grejet som jag ska packa ;) Snart ska vi till Skansasjön och bada :) känner faktiskt för det nu när det är nästan kokhet ute, så det ska bli skönt! efter det ska vi nog åka iväg och handla lite mat&sånt vi ska ha med oss till Färgelanda&annat. och jah..sen kommer nog Lina till oss!:) det blir kanske inte så lång stund som vi är för halv 6 börjar träningen men vi kan vell fortfarande umgås där ;) ne nu måste jag packa vidare, ha det nu underbart&mysigt! Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback