1 december..

hallå glada människor!:) hur mår ni i en sån här kall men endå fin 1 december dag? hoppas ni mår bra. själv mår jag inte så bra..fortfarande, även om jag va i skolan idag ;) ja, men först måste jag bara se om ni håller med om en grej, att först vara sjuk o kanske hinna lite efter i skolan o sen när nästa dag kommer & man vill till skolan så försover man sig, är inte det en elin berg grej tycker ni? själv tycker jag det är ganska likt "mig" ;) men som turenstur hade jag faktiskt sovmorgon idag och mamma va ledig så det ordna sig! på vägen till skolan mådde jag toppen (eller ville må det) men sen senare under skoltiden/dagen så blir jag sämre o mådde inte bra igen, halsen,förskyldningen o ah mådde inte bra helt enkelt :/ men det värsta var att jag har nog smittat amanda också! jo, för hon mådde inte heller bra idag + att hon blev typ hes i eftermiddags så ah, jag har fått lite dåligt samvete kan man säga..:/ men ah, iaf, så efter musiken så hade vi bara en lektion kvar och det var den seega svenskalektionen o båda mådde verkligen inte bra, det syndes nog på oss ;) men ah, så jag ringde till mamme (amanda, du förstår? haha.) o som tur var så kunde hon skjutsa oss! så vi blev så lättare för det.. :) tack mamma! så hon kom o hämta oss och sedan åkte vi faktiskt och hämta mina jultidningar samtidigt, ja dom hade kommit igår faktiskt!:) efter vi skjutsat hem amanda så åkte vi såklart hem och vet ni, när jag kom hem så hade min underbara syster faktiskt gjort en överraskning till mig! ja, en mkt mkt god efterrätt! alltså, jag skryter inte nu men har en såå kreativ syster måste jag bara säga! i love her. :) så det piggade faktiskt upp mig lite! sen har jag inte hunnit göra så mycket mer, snart ska jag göra varm te med honung i o mysa i min friggebod tror jag, krya på mig lite..men ja, vi får hoppas att jag kan gå till skolan imon, o kunna va med helaa skoldagen, haha. hade bäst! kram.


korridoren.


musiklektionen. idag hade vi faktiskt våran kulturuppträdande, hiphop hade vi valt. :)
det gick vell bra tyckte jag, lite kort uppträdande kanske men ah det gick bra!:) på bild: Daniel,Calle,Stina&Julia.

spotlight "måste" man ju bara ha ;)

aaamanda o stiiinaa.


haha, spexiga daniel in på scen ;)






sötnos!

halstabletter (yy


det var såå fin solnedgång när vi åkte hem, man måste ju passa på!

min underbara goda efterrätt jag fick av min syster!:)

passionfrukt!♥

Kommentarer
Postat av: amanda jjj:)

Elin, ha inte dåligt samvete för att du "smittat" mig!;o det gör inget!;D



hahahahahaha, mamme in my (L)(y)(p.s. tack maria!;))



kram:D<3

2009-12-01 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback