10 dagar kvar

nu o jag längtar tills veckan är slut & när jullovet börjar, det är inte långt kvar! sitter här o har precis ätit klart min underbart goda fruktsallad som va kvar från idag som antagligen mamma&dom har ätit, mkt god + att det fanns grädde också, mums! dagen har faktiskt gått riktigt snabbt idag fast vi har hatt 2 prov, ja, matte&spanska. det gick faktiskt ganska bra, nästa matteprov som är på onsdag får jag nog öva på, det är B-delen o den är den svåraste av delarna. så plugga imon blir det!:) vi skulle igentligen ha den imon faktiskt men nu är det så att det faktiskt är en aktivitet som håller på hela dagen tror jag, multisportstunering. ja, jag tänkte va med men nu har jag hört att typ ingen av mina kompisar ska va med, så då är ju jag också tveksam..men vi får se! o dom som vill ska också klä ut sig imon, till vad som helst, haha. ja, stina&jag funderade på att va afrikaner men det kanske inte blir så, vi får se hur det blir med det. :) nu har jag tid o lägga in alla bilder från GO o några andra som jag inte hunnit med, t.ex luciaföreställningarna igår bara på vänner!, bra va? ;) ni undrar säkert hur det gick igår, jo det va riktigt kul! proppfullt med folk,härlig rytm & ah 2 bra föreställningar. sen va det kul också att så många kom, lyckat va det iaf!:) nu kommer bilder. kram på er!


-GO-före mötet så va de så kallas frågepanelen på scen. :)


shopen. härlig gemenskap!

mötet!

stina&olivia, olivia ser ju lite flum ut kan man säga, haha.

ljuuus för vänner.


mötet, riktigt bra!!

förlåt för så många, "gobilder" om man ska säga så, men ah här ser ni iaf lite mer än bara en GObild ;)

jag älskar er!

haha, olivia&amanda, vi ägde på mario cart, inte sant? ;)

:)


3AdVent. va igår ja ;)

ni va så fina tjejor!

haha.

ja, lina tog någon bild på mig, men nu ser ni iaf hur jag ser ut..på baksidan.

hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback