3 DeCembER.

Hallå friends! hatt en underbar dag idag, tror jag säkert. :) jag har hatt en mkt bra dag idag faktiskt, äntligen är jag frisk! :) (och amanda också för den delen) det är mkt bra. har faktiskt tagit många bilder från skolan idag, fick faktiskt ett önskemål om det inom bloggen, en anonym som kommenterade, såklart ville jag det! ;) men som ni vet så blir många bilder konstiga o det är inte heller så lätt att ta kort när man är i skolan, lektionerna,lärarna också så är min mobil väldigt seg när den ska ta o alla rör ju sig hela tiden, ja ni förstår nog? :) men jag fick iaf till några! haha. :) åh, det har faktiskt varit en riktig flams dag idag, både roligt& kanske lite överdrivet ;) men dagen har varit bra som sagt! just nu så har jag bara sån jullängtan, alltså jag äter pepparkakor,lyssnar julmusik&har det så mysigt just nu här hemma, men det blir kanske bättre senare ikväll för då är det luciaövning kl.7 då är det mer jullängtan tror jag ;) snart börjar det dra ihop sig faktiskt, 13 december så är det luciauppvis. o ja måste öva lite mer på alla sånger & såklart på min dikt jag ska läsa .. men det kommer säkert ordna sig!:) nu kommer bilder från skoldagen, kram!


jennifer,julia,millan&oskar :)

i like you! (o fast du inte syns millan så vet du att jag menar dig med, haha.)


taggad för svenskaprov, såklart! ;)


läsning..

haha, daniel&amandas finger, vet inte vad dom håller på med på denna bild, haha.


hihi, jag gillar er!

är vi inte lika? ;)


spanskalektion..

haha, som ni märker så är det väldigt mkt liv på våra lektioner..;)

haha, ni är för goa killar!

fjjoortisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback