8 december.

Hej allesammans, hur mår ni? hoppas ni mår bra. :) Just nu sitter jag här o tänker, 1000 tankar i huvudet just nu.. iallafall, idag va det en ganska bra dag tyckte jag, skön dag. först hade vi läsning, fast istället för det så va det bibliotikariesnack med klassen typ, tips om böcker :) sen hade vi matte&NO, gick faktiskt ovanligt fort idag, skönt! sen så hade vi bara goa ämnen tills vi slutade, drama&musik. sen så hade vi inställd svenska idag så ja vi sluta 14.25, mkt bra + att jag&amanda fick skjuts av amandas farmor efter skolan, tack så hemskt mycket! nu är jag hemma, o ska snart börja med läxorna, sen blir det lämning av några jultidningar tror jag& sen har jag inget planerat, bara sitta i min friggebod o tänka kanske, vi får se..nu kommer bilder från dagen, kram på er!


amandaa.

bibliotikariesnacket..:)

iloveyou.

julia,jennifer&millan.


söta jennifer!


nästan hela klassen, i full storlek. :)

sötnosar!






suuddig.

ja ni märker nog att jag har många bilder på klassen denna dag. :)

haha, ja killar i ett nötskal..

musikuppträdandet för halva klassen, ja, idag va det deras tur, dom hade nog 80-tal tror jag ;)


mj - bille jean med rasmus&oscar, haha, ni är för roliga. ;)

men det bästa va ju när louise kom, då körde vi igång, verkligen!

haha, hela gruppen ;)

iloveyougirls!

inläggets sista bild..härlig va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback