bilderbilderbilder.

nu kommer bilder från dagen. massor av frost & dropp bilder om man ska säga så, alltså kan man kalla temat för "dropp&frost" haha. fick sms för en stund sen att vi skulle ha träning ikväll, kl. 21 men jag är så osäker om jag ska dit eller inte, men jag är 98% på det så jag tror det blir träning endå. roligt att träffa alla tycker jag!:) före det nya året också. jag har en fråga till er som kanske vet, hur får man en sån bredd på bloggen/bilderna så att bilderna får lite liv, så att dom får den bredden så bilderna ser bra ut kan man säga. om ni vet, snälla kommentera o hjälp mig, för då är det roligare o se bilderna!:) nu ska jag provsitta i vår ursnygga soffa som vi köpt idag, åh vad jag gillar den, det är nästan farligt att lägga sig i den, för jag kommer nog somna på en gång, så skön är den nog! hihi. ha en underbar kväll vänner&njut av den + att ni får kolla på lite bilder också. kram!


iskall snö.

haha, morgonbild på mig utanför min friggebod ;)

ville visa också min lilla "ljusafrikan" i lite bättre ljus. åh iloveit!

o min andra i lite konstig skärpa. men det är min andra afrikasak! en giraff typ :)

en liten bild till..

o en till..

o sista. haha, egobilder igen ;)


droppe.














tåget kom precis när jag klicka till. haha, det va lite sådär läskigt när det bara kom..men lite fick jag med!:)


wiiihooo.

hahah, den här bilden gillar jag verkligen inte. haha!









ja gillar jonathans room! iaf hans säng & tvplacet!;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback