dålig uppdat.

har ni märkt nu på dom senaste dagarna, eller iaf igår o idag, jag är ledsen men jag har faktiskt hatt en kär kusin på besök o massa annat, alltså fullt upp & det är bara positivt!:) fast jag har tänkt på en sak, vem är det egentligen som bestämmer när o vilken tid man ska blogga? det är ju ens egna blogg o om man hinner så bloggar man ju, jag tycker bara det är ens egna beslut, blogga när man vill. ingen som tvingar en! hoppas jag inte iaf! haha. :) dagarna har varit såå bra verkligen, kyrkan,släktträff,kusin på besök,stan,kalas ja, mkt har varit dom senaste dagarna! igår så hade jag verkligen ingen tid alls att blogga kan jag säga, först va det kyrkan som gällde & efter det va det släktträff! wiihoo, i love it. så grymt kul va det, träffa nästan alla kusiner som jag inte träffat på länge t.ex frida & amanda o ah massor av andra, åh, jag är så glad att jag har mina kusiner & hela släkten faktiskt, så bra!:) sen efter då så åkte amanda hem med oss, hade så kul igårkväll, massage av min underbara syster som erbjöd sig, är det inte lite lyxit? ^^ sen så gjorde vi igoning i min friggebod o gjorde oss själva också igoning såklart, men sen så blev det inte sovdags på en gång, nejdå, det blir det typ aldrig när man sover över? enligt mig, haha. ;) vi hade faktiskt bestämt oss för att ligga på mitt golv. på min sköna matta. ja, en bra idé tyckte vi först då men sen när vi väl låg där så kändes det inte så bra faktiskt, våra ryggar skulle nog brytas när vi vaknade idag o det va inte så skönt dessutom så vi bestämde oss att amanda ligger i soffan o jag i min egna säng, bäst så ;) vi sov gott, inte så sköna drömmar man hade då men jag vakna iaf tidigt, skulle gå på toan, jag kände att jag måste göra det så jag väckte amanda när hon låg o sov, haha. förlåt vännen! o sa att jag skulle gå inte då. sen så när jag va klar så va amanda uppe & efter en stund skulle hon också gå på toan o ja, när vi kom in då så va vi faktiskt inte alls trötta, jo det är sant, eller trötta o trötta..(vi va ju hur trötta som helst) vi skrattade typ hela tiden, gjorde massor av grejer som vi inte ens orkade men vi gjorde det då, haha, vi är lite sådär udda ibland, haha. sen så tog det timmar o vi försökte sova men det gick verkligen inte så tills slut när klockan närmade sig mot 9 så gick vi in o åt frukost. härlig morgon, inte sant? idag så åkte vi också tidigt till stan, för amanda skulle åka med bussen kl. halv 3 o vi tänkte då gå på stan en stund före. ganska smart :) sen så va det dags för att åka hem o jag hoppas verkligen resan gick bra kära vän ;) nu ikväll för någon timma sen så åkte vi en stund till vår kära mormor som fyllde år, ja, ennu en gång, grattis! det va verkligen en så härlig stund o bara sitta där o prata med alla. + att det inte va så många, grattis!:) nu är jag hemma o ska bara göra klart mitt rum, städa det sen idag o sen är det bara läggdags för mig tror jag, eller ska nog umgås också med familjen, man pratar inte så mkt med dom nu för tiden..dom är så värdefulla för mig!:) idag blev det en lång text. men så mkt, så bra! hade bäst vänner. kram!


isdroppe. :)

släktträff!

förlåt för suddiga bilder ennu en gång, men det är faktiskt lite svårt o ta med mobilkamera när alla rör sig, liv o rörelse, haha. :)

maat.

matdags också såklart ;)

sötnosarna själva, malva&amanda!:)


bjuder på denna bild. o den här färgen får det bli -sepia-

oliviia.

suddig bild, men bild på två kusiner, tjejerna o min kusins kille också ;)


o daniels spel va väldigt populärt bland både små..

o stora ;)


haha. :)

aktiviteter blev det också, som höll oss vid liv ;)

söta, verkligen. så fin!

:)

hihi.

förlåt för så många lika bilder, men jag tyckte om dessa bilder. :)


så vacker!

ja, jag blev lite förvånad idag, jag kunde faktiskt ta motvien -vattendroppe- idag med min mobilkamera, o det funka!:)



haha, sista bilden får avsluta detta långa inlägg, när amanda&jag "försökte sova" ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda kusin

haha.. det ve så kull<33333333

2009-12-29 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback