det måste

bli bättre alltså, ja, mitt bloggande, jag tycker jag börjar bli mer oaktiv på bloggen & tycker faktiskt att bloggen börjar bli tråkig, men jag måste verkligen ändra på det, för jag gillar min blogg + att jag tycker om att skriva också ;) så det måste ändras! dagen har varit mkt bra tycker jag, en go dag helt enkelt. :) just nu sitter jag här vid datorn o har nästan ätit upp min udda mat, ja, ni vill nog inte veta vad konstig  kommunikation jag har till middag idag, haha!:) senare ikväll ska jag nog plugga på allt vad jag kan på NO:n, eller nja inte allt vad ja kan men ni förstår nog ;) sen skulle jag också lämna lite jultidningar tänkte jag ikväll men det är ju blecksvart ute, haha ja det får man leva med nu i vintertiden, det blir såå fort mörkt ;) men kanske någon jultidning, vi får se! jag är ledsen, men har faktiskt inga bilder nu som jag laddar upp för dagen, dom jag tog va i bussen hem o dom blev bara suddiga, så det är nog bättre o slippa dom, haha. :) kram!


alltså dethär är bara för mysigt, igår då, så när jag precis bloggat klart så kommer jag ner för mina systrar ropade på mig då, o sen fick jag se min katt findus med en liten tomtemössa av något slag på huvudet, så sött! olivia&lisa hade bara satt på den där och han märkte ingenting, så kelsjuk, åh jag älskar dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback