fjärde advent..

går mot sitt slut men är så glad att det varit en så lyckad dag just idag! :) först vakna jag av en att va helt förvånad över mig själv, jag va hur pigg som helst just idag, sprang nästan ut i det kalla vädret o bara log mot allt, t.o.m vårat hus? haha. sen så mötte jag pappa på vägen till vårt hus o han skulle spola isen o då bestämde jag mig för att hämta posten, i min pyjamas, härligt! sen va bara morgonen helt bra. hann med allt innan Hilda kom o hämtade mig! sen bar vi av till kyrkan, övning pågång innan allt börja o vi skulle sjunga. ja, vad ska jag säga, jag trodde faktiskt inte det skulle gå så bra när vi sjöng, det va hel kul idag! så lyckat, så bra. så jag&hilda ångra absolut inte att vi sjöng idag, absolut inte!:) efter kyrkan så fråga faktiskt mormor&morfar, ja dom va i kyrkan idag faktiskt:) dom undra om vi ville ut o äta med dom, på någon resturang som va öppen en sån här söndags eftermiddag, så efter kyrkan så åkte vi till stan, men behöll allt glada saker som hänt före!:) först tänkte mormor&morfar på någon resturang, kom faktiskt inte på namnet just nu, men den affären va inte öppen tyvärr, men tur det, för vi åt nog på en bättre resturang, vi åt på Oliven. alltså jag säger bara, det va nog den godaste o välgjorda mat jag ätit på länge om jag ska va ärlig, såå god. som sagt välgjord&mättande, det gillar vi! tack så hemskt mkt mormor&morfar, ni är så värdefulla för oss!:) efter det så hade vi bestämt att vi skulle gå på stan en stund men egentligen så ville mamma hem men vi gick endå, en liten stund men jag hitta två julklappar! så nu har jag inte så mkt kvar faktiskt. :) nu är man äntligen hemma o får mysa denna fjärde advents kväll, mkt mysigt enligt mig. imorn har jag ingenting planerat tror jag, skönt men endå skulle det va bra att göra någonting också, vi får se hur det blir.:)  ska också försöka innan torsdag att åka till stan/knalle (igen) o köpa klart allting o lämna alla jultidningar hos mormor o runt omkring där, men det kommer säkert gå o att jag hinner, hoppas jag! föresten, fick en liten anonym kommentar av som sagt en anonym : har du börjat bli fjortis elin?:)  om jag förstog det rätt, jadu, det hoppas jag inte..men ville bara försöka lite att sminka mig som en, haha. ja, sånna ideér får man ibland!:) jag önskar er alla en underbar vecka. kramar på er!


älin.


möblera faktiskt om i min hylla igår kväll, hitta igår i torpagrunden förstorade lego som vi har användt men som inte används nu längre..men nu när jag hitta dom så bara ja fastna för alla färger på dom o hur dom ser ut, lite min stil, så jag tog in två lila som jag hitta i lådan o bara använde lite kreativitet från mig själv, ska göra om igen tänkte jag men ah, såhär får det se ut sålänge ;)

man kanske inte såg legot på den första bilden, här kommer en andra!:)

oliven.





min mat, mums.



en sista bild, stans fontän, lite juligt sådär ;)


Kommentarer
Postat av: alltomfelicia.bloggplatsen.se

Heeej!

Jag har prisic gjort en ny blogg och jag har länkat till din blogg och ville bara höra om det går bra ??? ;D

Och du verkar haft en jätte mysig dag på oliven ;D :) hehe ha det bra och god jul och gott nytt år!!!



Puss!!

2009-12-20 @ 22:46:56
URL: http://alltomfelicia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback