GO, here we come!

God eftermiddag! hur mår ni? hoppas ni mår toppen, själv mår jag mer än toppen, så glad!:) för ikväll kommer det bli nog världens bästa kväll någonsin, ja, jag ska till GO! alltså ibland får man va stolt över sin syster, det va hon som fixa ihop allt, tack underbara du. jag säger bara ett ord: detkommerbligrymt! åh, just nu är jag överlycklig. o snart bär vi av till alingsås. :) jag har inte så mkt tid att blogga nu för vi åker typ om 10 minuter eller nåt, ja, jag kan iaf säga att igårkväll, åh, det va riktigt kul, verkligen! julbord,sånger,gråtande personer,mys,planering& ah ni förstår nog, en underbar kväll! tack så hemskt mkt amanda för att jag fick komma o tack hela familjen. kanske ja hinner blogga imon när jag kommer hem från kyrkan vad planeringen är och vad amanda o jag gjorde, kanske! men bara en mening som sammanfattar allt: det va grymt roligt. o jag är fortfarande lika pigg&glad från igår o för igår, så nu kommer det nog bli bra ikväll också. haha, jag är så glad nu! nu kommer lite bilder från igår&idag! kram på er. :)


amanda&jag satt nere i källaren o öva nästan hela tiden på låtarna vi sjöng, åh, det va så kul!

jag älskade domma skyltarna. kanske inte så märkvärdiga, men för mig, åh vad snygga!

maten. mätt&belåten påväg hem kan man säga, men på ett positivt sätt!:)

:)

åh, du är bra vännen!


min julklapp jag fick av amanda, åh det va precis dom grejerna som va nödvändiga&behövdes för mig nu!:)

stolta jag.

mitt öga ser grönt ut?! haha. :)




på väg till genrep.

här pågårs genrepet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback