iskallt!

hallå! hur har ni det i det iskalla vädret, iaf här i borås?! uscha, fast det är bra på ett sätt, snö,mysigt men att det blåser kallt & är iskallt verkligen, det är inte bra! idag, en kall dag som sagt men har vell varit väldigt bra tycker jag. :) vi hade 3 lektioner idag, engelska,svenska&läsning sen klassaktivitet på eftermiddagen. men före det så va det också chokladbollstävling med hela skolan, alltså det va typ en från varje klass som va med, det va så roligt, eller ja sådär mysigt kanske ;) sen så gick vi ut i det 10- gradiga vädret o frös ihjäl, ne men ärligt talat, det va iskallt! o vi va ute i 2 o en ½ timme, ja, men endå så va det lite mysigt när alla värmde sig i vindskyddet o grilla marshmellows & korv, men det sämsta va ju det iskalla, men ja, nu är det över o jag sitter här hemma o är varm, så jag ska inte klaga nå mer ;) efter skolan så va jag med millan, haha. tack för dagen vännen!:) nu ska jag göra igoning mig, imorn är det sista dagen o ah, tagga för den! sen efter så ska jag va med Hilda tror jag, kommer nog bli en lyckad dag! kram på er.


skolan.


söta amanda

o oscar..

o carro :)

kallt.

spanska. sista spanskan för i år! :)

tuffingar där!

Eunice.


utflykten.

som ni ser, det va iskallt, så vi satte oss inne i ett skjul, det va faktiskt mysigt!^^

:)

söta du.

grillning pågång..



juuulkula.

millan!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback