julafton imorn!

oh jag längtar, o jag tror faktiskt inte jag är ensam om det, det kan jag lova vänner!:) idag har det varit en underbar vinterdag o underbar dag med kusinen lina o massa mer! tack för dagen kära kusin. vi har öppnat julklappar, o jag blev så nöjd med mina, tack vännen!♥ o jag hoppas också du blev glad för dina, haha. vi har också hittat på mera t.ex som att åkt pulka vid nymansbacken med jonathan också&gjort korthus, som vi inte hade humör på, eller iaf jag ;) ja, en underbar dag helt enkelt. o nu vill jag också säga till er alla.. GOD JUL till er älskade vänner, hoppas ni får en fridfull o härlig jul, men det kommer det säkert bli. snön är ju här & jag vet att den kommer vara kvar imorn med, åh, jag längtar!:) ikväll blir det lite julklappsinslagning för mig o lite förjulmys också, som lina&jag o andra hatt tidigare idag! nu kommer underbara bilder från idag. jag önskar er allt bra imorn, hade bäst! julkramar från mig!:)

det kommer förhoppningsvis komma ett tidigt inlägg imorn, en liten julhälsning kanske ;)


mina LP skivor! som jag gillar.

förlåt för så många likadana bilder, t.ex denna pose! haha, men det är jag i ett nötskal, ha alltid tummen upp! :)

mys med ljus idag på förmiddagen med lina, julklappsöppning.

hihi.

min julklapp!

mina julklappar. erkänn snygga?! tack lina!:)

söta du!

snöö.

wihoo.

:)

korthus som lina va proffs på!


jonathan gömmer sig ;)


pulkåkning, vi gillar't!

jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: lina!

vad bra att du tyckte om den! jag äälskar dina julklappar! tack elin, för julklapparna och för den underbara dagen. :d<3

2009-12-25 @ 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback