julbord snart!

åh jag längtar! det kommer ju bli hur mysigt som helst, och just jag får komma. hihi. :) just nu så sitter jag här o bara njuter av sista dagen före denna helgen, senare blir det en dusch& sen plugg på spanska&matte, alltså seriöst jag måste för om jag inte gör det idag har jag ingen som helst tid i helgen faktiskt o vi har spanska&matte prov på måndag, o ett till matteprov, alltså A delen på tisdag, åh jag som ville ha en lugn fredag, men ah då får jag vell antagligen mindre stressigare imon&på söndag ;) hoppas jag. för typ 30 minuters sen så va jag lite ute & tog lite luft o såklart fota jag också lite, det var faktiskt friskt men endå kallt ute, bra väder tycker jag. :) ne nu ska jag snart duscha. kl. 6 ska jag till amanda, åker faktiskt lite tidigare, för vet ni? amanda fråga om jag&hon skulle sjunga en låt under kvällen, o ja varför inte, jag vet inte om det blir seriöst men det är ju bara kul tycker jag ;) så då ska vi antagligen öva, sen så är jag nog borta hela kvällen. hade bäst vänner! kram.


bilder från igår.


(y

amandas ögon, underbara!





vilken trött blick jag ger på denna bild, haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback