jullov!

wiihoo. äntligen jullov o jag är riktigt glad nu! just nu vill jag bara åka till vår skola o mula mig i snön o krama alla andra o bara va glad! haha, så glad är jag nu. :) idag så slutade vi tidigt men jag åkte inte hem utan som sagt, jag följde med Hilda hem idag. :) det va typ bara 2 timmar vi va i skolan idag, men det va bara att jag ville va i skolan idag. ja, jag hade den känslan, va så kramglad idag men ja nu är man vell glad att man sluta tidigt endå. :) hemma hos Hilda va det mest bara öva,öva o öva tills på söndag, ja, Hilda o jag ska sjunga i kyrkan faktiskt, ska bli hur kul som helst! o det blir faktiskt riktigt bra, håll tummarna! sen har vi också varit ute o ritat & ah, hatt en bra dag, tycker jag!:) nu när jag kommit hem så åt jag först o sen har jag satt mig här, som vanligt, låter hemskt..enligt mig, haha. senare ikväll eller ja efter bloggandet o det så ska jag nog ta en dusch, för det behöver jag nog, luktar faktiskt rök från igår, på klassaktiviteten ;) imorn tror jag faktiskt jag måste få tid på stan o köpa julklappar till alla, jag tror inte jag har någon dag annars, så det blir nog imorn. jag önskar er allt bra detta jullov& att ni får det underbart, ni är värdefulla vänner! massor av kramar från mig. julkramar!:)


stekarn på bild!


sötnosar, glada för lov!

julavslutning med klassen, mys!


juleskum&marshmellows, vilken blandning? ;)

morgonkvisten..

juluppvisning eller vad man ska kalla det, sista grejen innan jullovet börja!

hilda :)

jag älskade dom här sakerna, ni kan nog aldrig gissa vad det är? jo ficklampor, haha. så häftiga!:)

frukt!

hihi.



elin gillar't

glada jag.


retro, jag gillar.

vi bjuder på sista bilden, du är go min vän. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback