snööööööö.

God eftermiddag allesammans, hoppas ni mår bra?:) sitter här & har lite sådär ont i min mage nu, haha, kan va att jag precis ätit tusentals makaroner precis nu ;) men mår också bra över att titta ut genom fönsret, SNÖÖÖÖN har kommit, wiiihoo. vi gillar't! iaf, idag slutade vi tidigt faktiskt, jag&amanda fick skjuts av millan hem, tack så hemskt mkt. :) multisportstuneringen idag, ja, inte så kul som man förväntat sig men gött med inga lektioner, trodde vi. haha ;) åh jag älskade allas klädsel denna skoldag,eller förutom alla fjortisar såklart ^^ ta inte illa upp! tog faktiskt några bilder & vissa t.ex lina&amanda hjälpte mig med att ta också. :) nu sitter jag här hemma o har tusen tankar o allt proppfullt i huvudet, men det är mest positiva faktiskt, men endå stressade, köpa julklappar,kort till luciano (fadderbarn) o mera. snart ska jag nog ut o fota lite mer o sen behövs det också pluggas lite för min del, SO & MAprov imorn, tagga! hade bäst vänner, kom ihåg, du är så värdefull!


söta kusin idag, åh du är riktigt gullig!

o stiliga johanna,du va så fin!

jag idag då, ja ni ser nog hur jag ser ut, amandas&mitt tema: barn.

:)


liiina.

grymma maria!


söta victor..haha.



söööta du. mitt lilla barn ;)





linas söta mussedräkt!:)

jag bakifrån med min söta high school musical väska, är den inte snygg?!

amanda igen!

snart påväg hemåt..

älskar er,älskar bilden.

seepia.

millan är sööt.

jag.

iloveyou.

rosetten idag. jag gillar den!

och när amanda tog kort på min rosett så ville jag ta kort på hennes små, dom va så söta!
kanske inte syns här men ah ;)

fråga mig inte varför dom är så glada, haha. :)

ja ni märker nog hur många bilder vi tagit på oss ^^

snööö.

glada jag idag.

förlåt för så många ego bilder i detta inlägg, men vissa dagar blir det bara sånna bilder typ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback