mys dag.

Gokväll! vad gör ni vid denna tid kära vänner, själv sitter jag o bloggar som ni nog förstår o pratar med en vän, o verkligen tittar tillbaka på denna dagen, verkligen en mys dag! först skoldagen, gick väldigt bra, hade dom två sista proven för detta året o läxorna också, wihoo. så ni förstår nog hur man bara njuter av att vara fri från det, haha. sen efter skolan va jag med myslina, följde med henne hem. först god mat!, prata,basta,rulla oss i snön,få kramp nästan (haha) m.m jättemysig dag med dig lina, vi har alltid roligt du&jag. o den 23 december blir säkert en dag man minns, vi kommer ha så kul då! :) jag älskar dig kusin. tack för dagen! när jag kom hem så satte jag mig här strax efter, inte så socialt, ska nog ändra på datatiden. haha. imorn blir det näst sista skoldagen men det är typ en halv dag för sen så ska vi hela klassen på klassaktivitet på eftermiddagen tills vi slutar, haha. ja, undra hur det kommer gå, men det kommer säkert bli kul, mamma har varit så snäll o köpt fika åt mig, speciellt marshmallows, för vi ska grilla, tagga för imorn säger jag bara!;) nu kommer som vanligt bilder från dagen. hade bäst vänner, kraaam!


måste bara lägga in denna bild som jag tog igår när jag busade med katten, haha, han ser så kul ut när man gör det..

ruuffs.

film på NO med två klasser..

bilden, millans hand. snyggt namn tycker jag? ;)

amanda.

så klockren!

fääärg. fotad av millan :)

i like.

haha.

jag älskar min nyckelring!

ja, på läsningen så skicka amanda&daniel mest kedjebrev till varandra, så kul o så gulligt ^^

här läser daniel sitt brev..:)

söta du.

haha.

ljuuus.

:)

fjortisar, ja kan man säga kanske ;)

Kommentarer
Postat av: amandaaa ;)

men hej cp-amanda!:D (smygfotare;o)

2009-12-17 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback