snöväder..

verkligen! snön bara öser ner o jag är trött. :) fast endå har man inte lust o bara lägga sig i sin säng o borstat tänderna o så, nej, jag stannar uppe endå! underbar dag idag, verkligen. knalleland,shopping,yvonne m.m. jag har nog faktiskt köpt allt nu, tills julafton iaf, det finns vissa jag ska byta julklappar med efter men det har jag lite tid till men dom som får t.ex imon, som Lina får, ja, imorn har vi en heldag tillsammans och julklappar, myys. o sen på julafton då, familjen,mormor&morfar,ja, ni förstår säkert ;) idag eller ikväll så va vi faktiskt inne på "myrorna" o kolla lite, första gången jag varit där inne! ingenting för mig kan man säga, men en sak jag fastna för va dom grymma LP-skivorna, åh, ilikeit. så 3 st blev köpta av mig, wiihoo. o nu ska jag också tänka&göra kreativt av dom också, det kommer säkert bli bra! sen sist av allt hälsa vi på farmors gamla granne som flytta för ett år sedan, Yvonne, eller ska vi säga "tomte-freak" ? haha. jadu, om ni någonsin går in i hennes hus så kommer ni bli så överraskade kan jag säga, jag blir faktiskt det VARJE gång, ja, så mkt julstämning har hon inne hos sig. allt som hör till julen i hennes lägenhet, sjukt men endå roligt o titta på ;) nu är jag hemma o ska snart ta mig lite kvällsmat, behövs efter en lång dag, haha. :) ha en underbar kväll vänner. kram på er!


pengar.


o olivia&farmor ska ju alltid dröja på tiden o va inne på BR, särskilt tvreklamen, ;)

hemma hos yvonne.

tomtar.


o sista bilden, nu har ni fått lite koll på hur mkt hon har, o jag kan säga att det dubbeltdubbelt så mkt mer än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback