stan..

hallå vänner! vilken underbar vacker dag, fast kallare än igår. 12- faktiskt. men ska jag va ärlig så tycker jag de va kallare i veckan än idag, men det kanske är för att solen lyst på hela dagen, det va så vackert. :) tidigare idag som jag sa igår så va jag&familjen i stan, ja, för att köpa julklappar till alla, men jag köpte fakiskt bara en grej o tyvärr kan jag faktiskt inte säga det här, för att det är till en tjej som läser min blogg ibland o ah..ni förstår ;) sen va det också ganska kallt o man ville hem o äta o så men jag hann iaf titta ut vad jag ska köpa till alla, eller nästan kan man säga. :) jag måste faktiskt ha mer pengar innan jag börjar handla, så imorn måste ja verkligen åka till mormor&morfar efter kyrkan o lämna alla mina jultidningar, för då är jag klar o då kan jag ta pengarna + att det är lättare o handla då ;) så det har jag planerat imorn. snart ska jag faktiskt ta på mig varmt o gå ut i det underbara vädret som är ute just nu, det ser så lockande ut också. :) + att jag har lust att ta mer vinterbilder idag, jag lägger säkert in dom ikväll i hope, hade bäst vänner&hoppas ni är lika glada som jag! kram på er. :)


förlåt men igårkväll innan jag skulle ta en riktig dusch så hade jag bara lust o sminka mig lite till en fjortis, ja jag förstår inte tanken men ja här kommer lite överdrivna bilder, verkligen! haha, skratta gärna!

ja, minen på denna bild, haha, så skrattretande! o detta får bli sista ;)


vackert väder.

frost.


stan.

åh, jag tycker olivia blev så fin på den bilden o så kommer man o förstör med den minen, haha. typiskt mig!:)

solnedgången. men ser inte så fin ut där eftersom jag satt i vår bil o tog kort inne i bilen, o ni ser vårat bilfönster ser inte bra ut, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, blivit fjortis elin? ;)

2009-12-20 @ 13:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback