tummen upp!

hallå kära vänner, förlåt för ett sent inlägg men har verkligen inte hatt någon ork& inte hunnit blogga på hela dagen, ni vet skolan&sen när man kommer hem är det bara o ta läxorna, vet ni? rekordet för mig va idag 2 timmars pluggning, bara på NO, vi gillart! ja, jag förstår inte nu när jag är klar med det hur jag orkade 2 timmar, men jag klara det!:) så nu är jag ganska säker faktiskt, tummen upp!(y nu ska jag bara göra igoning mig, packa alla saker tills imorn o bara lägga mig i sängen o läsa tills jag somnar, även om jag har sovmorgon imorn så vill jag somna lite tidigt, eller tidigt o tidigt ;) åh, mormor är så snäll, jag ringde till henne nu ikväll o bara fråga om hon ville skjutsa oss o ja självklart ville hon det, så amanda&jag får sovmorgon imon! tack så hemskt mkt underbara mormor. :) imorgon så är det som sagt NO prov o ja, jag är ganska säker också så det kommer säkert gå bra, för alla! sen efter skolan så gör jag vell ingenting fram tills kl. halv 7 då jag ska till min kompis Amanda på julbord, ja, hon bjöd faktiskt mig, hela hennes familj&några vänner tror jag kommer o så fick jag komma, åh hon är så söt! så det har jag o se fram emot imorn!:) denna helg är det fullpackat för mig, först då julbord hos amanda på kvällen, sen på lördag blir det luciagenrep inför söndag (uppvisningen) 11-13 och sen ska jag va med lina!:) o då är det ju på lördag kväll det är lite jobbigt, det är nämligen GO i alingsås (ni vet GO som jag va på för många månaders sen) ny generations arbetet ni vet? om ni inte kom ihåg det så finns det i min blogg, någon månad, ni får leta upp!:) och då vet jag inte vem jag ska åka med dit, för jag vill så gärna! men jag hoppas att jag får tag i någon som ska dit o hem så det ordnar sig, för det så grymt bra! sen då på söndag är det kyrkan som gäller & på kvällen blir det luciauppvisning 2 ggr. ja man är lite sådär nervös tills de men ja vi får hålla tummarna!:) o nästa vecka är det sista veckan o då blir det väldigt mkt att tänka på, iaf läxorna tyvärr..3 prov! men ah det kommer ordna sig, som sagt, allt kommer ordna sig dagarna framåt! det gör det alltid så man få va positiv. :) nu ska jag göra igoning mig o bli förhörd på min läxa tror jag, sov så gott, ni är värdefulla! kram.


jag pröva faktiskt mammas urläckra (enligt mig) jacka som hon köpt, hon andvänder aldrig den o jag ska nog ärva den när jag blir större, jag tycker den är läcker ;) (o snart passar den mig)


skuummisar(y


nu kommer fakiskt en smygtitt på min friggebod, ni ska snart få se den (några detaljer kvar bara) men vissa ställen är helt färdiga, som detta, vid mitt fönster, vad tycker ni, blev vägtexten bra? :) jag gillar den mkt!

oh jag storgillar min finalilablommigalampa som står vid mitt nattbord, ilikeit!

skrivbordet då, lite mörkt kanske, men när allt är färdigt får ni en bättre bild när det är dag ;)

tummen upp för 2 timmars NOplugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback