vinterdag

igen, är det inte underbart?! jo, för mig iaf. :) mår ni bra? det hoppas jag, själv mår jag grymt men trött bara efter den lilla korta stunden på stan, ah, även om det va en liten stund så blev man typ trött på en gång. så mkt folk va det i stan & om det inte va det som gjorde en trött så va det säkert något i luften som gjorde att man blev så trött som man är, haha. :) men nu är jag äntligen hemma o snart ska vi också äta lite fruktsallad, det borde pigga upp en, hoppas jag! mamma&pappas kompis kommer på besök en stund förstår ni. ;) men jag köpte faktiskt en julklapp som jag sa att jag skulle göra förra inlägget, ja, det känns bra. en julklapp till min kusin amanda!:) tyvärr, som sagt så kan jag inte säga vad det är för hon läser faktiskt bloggen, så tyvärr.. men påminn mig någon om att kanske lägga ut bilder på det i efterhand, jag är hur glömsk som helst, haha. ;) ja, ikväll har jag faktiskt inget planerat, jo, ska ut en stund för att ta lite frisk luft tänkte jag & + att jag ska ta en dusch för imorn!:) ja, ni vill säkert veta vad det är imorn? självklart ska jag berätta. jo, imorn är det som vanligt kyrkan som gäller. :) men efter det så åker vi inte hem utan stannar, det är faktiskt släktträff där imorn, så otroligt bra, verkligen. då får jag träffa alla mina kusiner som jag inte sett på länge, jag ser så fram emot det. :) nu tänkte jag ladda upp lite bilder från idag & kanske några från igår, hade bäst vänner! o ni ska veta att ni är så älskade, ville bara tala om det, ja, jag vet att jag säger sånt hela tiden men jag menar det verkligen! ni är älskade. kram på er!


ville visa upp mitt läckra halsband man fick i julklapp, så min stil verkligen!:) iloveit. + att jag har på mig det idag.

konstig bild.

haha, tog kort på olivia igår när hon satt vid datorn, lite inne i filmen kanske ;)

tog lite kort på mig också igår. o det är ju så ovanligt? haha. ;)


morgonfotograf ut i den vackra snön!


min lilla friggebod i hörnet ;)

någon konstig bild jag tog idag, på våran spis, haha. vilka motiv man har ibland...

frost på bilrutan..


tog liten smygbild när vi åkte hem, bara lite ;)

mp3:n & väskan..

haha, tog en bild precis när jag lyssna på någon såndär musik som jag gillar som mest, ;)



dagens outfit.

o en sista liten gläädje bild!


Kommentarer
Postat av: amandaa :)

Hoppas ni har det bra hemma!jag saknar dig!<3 vi ses efter 8 januari!:D kram!<3

2009-12-27 @ 13:41:30
Postat av: Christina (;

jättefin blogg du har elin! :)

2010-01-02 @ 17:31:22
URL: http://christinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback