wihoo.

vilken dag, fridfull&riktigt mysigt har det varit, just idag!:) ja, dagen började med att jag verkligen fick sova ut. nog lite skillnad mot igår? haha. sen har vi bara gjort bra grejer idag, men endå tagit det lugnt. så skönt!:) för några timmar sedan så åkte mamma till jobbet o kvar blev jag o jonathan, men vi hade inte tråkigt. först tog vi på oss varmt o lekte ute, haha, det va ju hur halt som helst på vägen o då va det perfekt att åka pulka, jättemysigt! sen när vi kom in blev det bakning som gällde, kladdkaka. mkt gott kan jag säga! vi lyckades iaf. :) nu sitter jag här o är ganska trött faktiskt, men jag förstår nästan inte, hur kan dagen gå så fort? alla dagar bara försvinner, ne, så får det inte vara, lite segare får det gå tycker jag. imorn har jag faktiskt tänkt att jag ska va med någon underbar vän, det vore så kul. för det va längesen man va med sina vänner!:) men vi får se. nu ska jag snart gå till min friggebod tänkte jag, mysa av kvällen. o det jag vill göra nu är att ta kort på hur det ser ut, för nu är det faktiskt klart! fast jag ska sätta 3 ramar med tre bilder jag tagit på vägen ovan mitt skrivbord, o det är nog bara det som fattas, annars är det klart!:) ja, jag älskar det. men jag har faktiskt tagit kort idag inne i mitt hus men ja, man har ingen riktig kamera ni vet o jag har faktiskt undrat dom senaste dagarna, bilderna ser så konstiga ut. särskilt när man tar inne, ja, en riktig kamera skulle funka. för då ser ni ju bäst! så jag tänker nog inte lägga in bilderna idag, ni får annars kommentera om ni vill se det endå, för då kan jag gärna lägga in dom. :) men jag får va nöjd med min mobil! det är iaf den bästa kameran jag haft så jag får vänta, o jag kan göra det också. hoppas jag, haha. :) jag får vell be någon med en system/digialkamera komma o fota mitt rum, haha. ne vi får se! hade bäst. kram!


glada bror!




älskar dig.

det va typ dom här bilderna som blev bra, idag va jag väldigt skakig när jag tog kort, alltså jag är väldigt skakig i vanliga fall också, speciellt när jag ska ta väldigt bra motiv..det gillar jag inte! haha. :)

baktime.

o gottegrisen, kan man säga! ;)

o två små egopics!


lavalampa. haha, vilken bild egentligen.

Kommentarer
Postat av: mathilda

hehe

2009-12-29 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback