älskaälskaälska afrika

God middag ! eller ska man säga eftermiddag ;) Kom precis hem för typ
5 minuter sen från skolan ! Lämnade läxor till johännä på vägen hem faktiskt ...
Kryakrya <3 skolan gick ganska fort idag faktiskt , men när man har kul så går
tiden fort ! åh , jag titta just på google och sökte på '' I LOVE AFRIKA'' och gissa
jag hitta en tröja som det stog det på ! woohoo , drömmen aså ;D jag måste ha den
men den kommer från ett annat land så det kanske inte går .... men jag blev på
bättre humör endå ! Jag är jätte hungrig nu så ska äta snart sen ska jag sitta vid datorn
igen , tror jag ;) i kväll så ska jag pluggapluggaplugga engelska. Imorgon så ska jag åka
pulka med klassen ! skojj ska det bli . Kommer lägga ut bilden på tröjan snart så ska ni
få se ! ni kommer också vilja ha den , i promise ;) men nu ska jag käka så vi hörs snart igen !
BYEBYE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback