Bra dag !

Hallú ! Idag var det första skoldagen efter
sportlovet :) ganska rolig dag ! Efter skolan
så följde jag med juhännä hem . super-
roligt var det ! Erik du är för söt ;) aja ...vi
åt hennes mammas kaka , mums vad gott det
var ... aja , sen halv 6 så åkte vi till fysträningen ,
vi kom först av alla och vi trodde faktiskt att vi skulle
vara själva där , men efter 10 minuter så kom Morgan ,
 Johanna J och Emmy dit ,sen sist men inte minst
kom Jessie,Fanny,Carro & Benny :) så vi blev inte ensamma!
Jaa .. vi hade roligt iaf ;) sen när träningen var slut så gick johanna
och jag upp och köpte 'godis' och en cola ,sen titta vi på gympan :)
så skojj ! Men nu är jag hemma och har ätit fil och flingor så nu så ska
jag snart duscha ! Inte roligt men jag måste ..


Chao.


Kommentarer
Postat av: Johanna :)

tack elin för en underbar dag! älskardig.

2009-02-20 @ 11:27:37
URL: http://johannapewny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback