Brunoberg AB -låt de fetta

God förmiddag på er! Förlåt att jag inte skrev i bloggen igår men pappa satt där och jag fick inte sitta där , han hade några räkningar eller nåt. Aja igår så var jag med Amanda J efter skolan , vi hade kul! Ja..som ni ser så heter det ju BRUNOBERG AB på min rubrik , det var därför vi har skapat det ! så här gick det till. Vi skulle göra en dubbelmacka..och du vet då blir det ju de vanligaste pålägget man har på mackan , så vi bestämde oss för att göra en speciellmacka! Jag kan skriva upp receptet sen ;) aja ..den var god faktiskt xD vi döpte den till 'Brunoberg's sandwitch' och vi gjorde en drink med och den fick heta 'Brunoberg & CO' haha .. ja sen så gick vi till fritidsgården ..och där mötte vi Emilia :D ja..det var ganska roligt där :) men efter ska ni veta! Jag hade skit ont i magen efter våran macka , men det som var konstigast var att Amanda hade inte alls ont , så jag var vell alergisk x) men sen åkte jag hem och då gjorde magverken inte ont längre..som tur var ;) aaah , så titta jag ju på let's dance .. självklart att jag gör det! Laila och Niklas ? jag fattar ingenting asså !? dom passar inte ihop :O men så är det vell ..kanske dom gör det endå :) tur att Carl Jan åkte ut igår iaf. Ja idag så har jag inte gjort så mycket än..snart så ska jag äta pappas specialare ;) vet inte riktigt vad det är men hoppas att det är gott! Men jag vill så gärna vara hos mormor och morfar idag :D men jag ringde och ingen svarade ...men hoppashoppashoppas <3 annars ska jag ut och springa hade jag tänkt ..och såklart att jag ska titta på melodifestivalen också! Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi imön:))   (ELINBERG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback