Ennu en vecka har gott !

Godkväll ! Ja nu sitter jag här och mumlar för
mig själv vad jag ska göra , jag satte mig här
och skriver lite i bloggen först .. den bästa
idé jag fick var faktiskt att ta det lugnt ;) hehe..
det tyckte jag var en ganska självklar idé ! Jag
har ju legat vaken halva natten och hatt spräng
huvudvärk och inte kunnat sova . Aja ..sånt händer.
Men typiskt att jag också ska till skolan imon !
Ucha mig .. jag vill ha sportlov en vecka till :))
Men idag har jag bestämt mig för att jag ska lägga
mig tidigt och vakna 'kanske' pigg imon! hoppas
det blir så . Nu ska jag snart äta lite pannkakaor :D
gott nu när det är kallt också är det så lätt att göra
går på ett kick ! Ha en fortsatt trevlig kväll och må gott !
KramKram..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback