.

Hej igen ! skola idag igen ;) men sista dagen imon , ja inför helgen så ska jag
plugga lite om en 'grej' sen måste jag veta vad jag ska ta med mig till på MÅNDAG.
vi ska vinterfiluftsdag och vissa åker till Ulricehamn och vissa Kransmossen , och jag
ska då åka till Kransmossen , och då måste jag veta vad jag ska ha för matsäck x)
aja ...sen ska jag nog ta det lugnt , har varit mycket denna veckan . Men varje dag nästan
så är jag hemma själv , aså när ingen kan så blir man ensam här hemma .. det är inte kul :(
man sitter bara vid datorn eller TV:n eller små äter , så ska hitta på något att göra nu ! Nu ska
jag läsa dagens tidning och sen göra något roligt


pussokramskumbanan <3


                                                                               Jag älskar dig <3älskar dig (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback