Fettisdagen !

Heej ! :) Idag så var det en kort skoldag , vi sluta 13.20 , gött ! Solig dag idag faktiskt ;) jättebra ju !
Sen när gick hem så hade jag sällskap av Isa till vägen sen halva vägen hem gick jag med min syster:)
Ja , när vi kom hem så visste vi ju att det var ''semledagen'' men istället så skulle vi ha glass så vi kalla vell
det för ''glassdagen'' men vi visste inte om vi fick ta glassarna så vi ringe mamma men hon svara inte , och fatta
hur frästande det var när glassarna bara låg där och var helt orörda ! Men tillslut så ringde vi pappa istället , och han
sa faktiskt ''ja'' , ja då slängde vi oss efter glassarna och börja glafsa i oss massa ;) jadu vi är galna vi...sen så gick
Olivia och satte sig vid datorn och jag titta på , ja sen så dansa vi lite grann ...men jag lovar det var oseriöst x)
hahah.. Sen så har jag satt mig vid datorn och varit inne på BDB och nu blogg :) hade fortsatt mysigt nu ! /elinbeeerg\


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback