Kransmossen


God eftermiddag ! Det var typ 1 och en halvtimme sen jag kom hem från skolan :))
Förlåt att jag inte skrev igår , men jag fick inte vara inne vid datorn och jag var med min
underbara kusin LINA :D älskar dej , <3. Men iaf ..idag har skolan varit på kransmossen ,
fast inte hela skolan , vissa åkte med till Ulricehamn :) men nästan halva följde med till
kransmossen. Ja , vi åkte buss dit , sen när vi var framme så gick vi hela långa vägen till
HIMLABACKEN :D vissa av barnen hade aldrig varit där. Men jag tror det var det roligaste pulka-
åkningen jag har varit med om iaf ;D Vi hade så kul ! Alla barnen var så modiga och åkte längst
upp i backen , ni skulle sett minerna på alla ! Ja ...det var läskigt och åka där uppe med pulka
och Amandas madrass ;) Den gick as fort ner när hon och jag åkte , sen så åkte Amanda,Jag &
Annie på madrassen , hjälp vad vi vurpa asså ! Sen hade vi matsäck med oss också , så kl 11.00
så åt vi , vissa hade med sig mat och vissa inte , men som tur var så grillade vi korv och bröd , skolan
bjöd faktiskt ! Sen åkte vi massa mer och vila i några minuter sen upp i backen igen ;) tillochmed en
av skolans lärare Lisa åkte skärtlapp (stavning ?) hon var modig hon :) Nu har jag lite blåmärken och
ont i rumpan efter detta men det går bra endå . Så det är så skönt nu och vara hemma ! Jag var iskall när
jag gick hem men sen kom man hem och värmde sig , och fatta hur skönt det var. Nu ska jag vila lite för senare
ikväll kl 18.00 så ska jag till FYS :) orkar man vet jag ej men ska vell försöka endå ! Ha de bäst :)
/elinberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback