phototime :)

Hej mina vänner ! Sista skoldagen idag :) gött med helg! Vi visa upp vårat
uppträdande idag för klassen , det gick ju utmärkt ;D bara att vi skratta lite ibland....
Jaa sen har vi hatt slöjd , syslöjd .. det var sådär , men bättre än träslöjd! Sen fick vi
reda på vårt engelskaprov ..ja inget mer , fast vi hade några till lektioner med ;) men nu
är jag ensam hemma och har precis gjort brända vårrullar , gott var det ! och nu så luktar
det bränt i hela nedervånigen , och det är inte bra ...så jag ska fixa lite tills familjen kommer hem.
Sen så ska jag nog gå min lilla runda , sen är det dags för ''farmortime'' haha , skojja x)
ne..men hon kommer och hämtar oss för vi ska till kyrkan :)) aah , sen blir det mitt favopogram
i kväll då , LET'S DANCE !! hahah , älskar det <3 morgan och magnus är helt klart bääst ! :D
hoppas det blir något underhållande att titta på iaf. Sen när jag kom hem från skolan så tog jag
lite kort ..ska ladda upp dom sen faktiskt ! men nu ska jag diska och städa och allt det tråkiga ..men
nu ska jag inte få er på dåligt humör , utan ha en bra dag och en bra helg istället !
kom ihåg: Ta vare på dagen , för den kommer aldrig mer. Thingeling på er , ses snart igen :)


MVH. elinberg


Kommentarer
Postat av: Mikka (michaela) ;D

heeeej söötnoos<3 fick bara lov o kika in lite på din blogg :D jääääättefiin va den :)<3 Hoppas allt e bra med dej o ja saknar dej jääättemycket !<3 ska också skaffa blogg tro ja xD Snygg bild på dej ! Älskar dej, Puss på Dej ! <333333333333333

2009-02-21 @ 20:42:08
Postat av: mikka (michaela) falun

heej söötnoos ! <3 fick bara lov o kolla in din blogg :D Den var jääättefiin :D <3 Jag saknar dej o hoppas att du hälsar på nångång i falun ! kramkram på dej ! <33333333

2009-02-22 @ 11:10:02
Postat av: sarastoor

SERRRI, DU ÄR SÅ HIMLA FIIIIIIIIIIIIIIIIIN ;O !!!<3

2009-02-28 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback