Pissväder!!

Go'kväll på er! Skolan idag , ganska segt men endå gick det fort ;) efter skolan så följde jag med juhännä hem!
Vi hade roligt:) fast vi var inte så länge. Men sen efter en timme kanske så gick vi till mig och hämta fotbolls-skor :)
Vi skulle ha träning kl. 17.00 , men vi åkte 16.15 ;) Men det var enda in till Knallen , så det var ju bra! Vi kom i tid också.
Men vi blev kissenödiga på en gång men senare så släppte det! Men ni skall veta hur det såg ut på grusplan, helt lerigt
och massa regnpölar! uch ...tänkte jag bara. Men jag kanske skulle kunna gjort det senare för sen kom regnet , underbart va ? Aja ...det var ingen rolig träning iaf ...jag halka också i leran med , jag frös ijäl! fast jag var nog inte ensam... Men när jag kom hem blöt och lerig så var faktiskt MORMOR & MORFAR där !! jag blev superglad:D mormor
tar alltid hand om allt , när pappa är hemma är det jag som får göra allt så jag blev glad! hehe...jaa sen så duscha jag och mormor gjorde kvällsmat till mig , fatta hur gött det var att bli ren igen! Nu ska jag snart gå och läggä mig , ganska trött efter dagen:) Men hade och sov gott nu! pösspöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback