Sökes , skor

Godkväll ! Idag så var det en vanlig skola utom att vi sluta
tidigare , för våran lärare skulle bort och då hade vi ingen lärare
som skulle ha oss så vi sluta tidigt istället.Ja när jag kom hem så
skulle mamma och jag åka till stan , vi skulle handla skor till mig :)
råka göra sönder mina förra ... inte meningen faktiskt ! aja när vi
gick där på stan så gick vi förbi en hårsalong som det stog med
stor text 'drop in' och jag skulle ändå klippa mig i veckan så vi gick
in där och fråga om dom hade tid vilken tid dom kunde klippa aså..
ja så sa han 'om en kvart'  jaha säger mamma det kanske va lite för
tidigt , och vi fråga hur det kosta med , gissa ....380 kr för mig , jag är 13
så hallå ? jag tyckte det var dyrt iaf. Ja så vi gick inte dit utan letade efter skor
istället . Vi gick till alla skoaffärer tror jag , men vi fastna vid ett par skor i en affär,
dom var faktiskt jätte snygga ! men jag tänkte att det är ju snart vår så jag vill inte
ha 'så' varma skor ;) och så var jag lite osäker också , så vi tog dom inte ...men jag
orkade inte kolla skor hela dagen så vi titta i andra butiker med , jag köpte : foundation ,
mascara , halsduk och benvärmare ;) jaa sen så orka inte jag titta mer så vi åkte hem !
Nu har det gått 2 timmar sedan jag kom hem och jag sitter nu här och bloggar :)) jag
tänkte faktiskt för några minuter sen vad jag skulle utbilda mig till , ja jag tänkte och tänkte...
jag är ju en 'AFRIKALOOVER' om man säger så men jag tror det inte finns någon utbildning till
att hjälpa barn ? nej jag tror faktiskt inte det , så jag tänkte vidare ..ja då kom jag på att jag älskar att
fotografera , och man kan ju gå medialinjen så det ska jag nog satsa på , tror jag ! Ha en fortsatt bra kväll,
hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback