tråkigt tråkigt väder !

hejhej :)) kom hem från skolan typ för 30 minuter sen kanske ;) dagen gick sådär fort. Vi hade dom vanliga ämnena och idrott och musik. Idrotten var ganska jobbig , konditionsträning var det. Musiken var lite roligare! Jag är nu hemma med min syster Olivia som ska göra pannkakes till oss! duktigtduktigt ... men igentligen ska det ju vara jag som ska göra maten ...men suger på det så hon får göra det idag;) sen ska jag ta de lugnt,tråkigt nog men sånt gör man när man inte hittar på något. Men jag ska fota lite idag och så ska jag skriva på min witeboard x) hahah..inte så kul men endå gör man något ;) Ja,jag tror jag inte skriver mer i bloggen för en imon iaf. Nu ska jag snart äta mina pannkakor! må gott. /elinelinelinelinelinelinelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback